O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

piątek, 16 marca 2012

WIOSNA,CIEPLEJSZY WIEJE WIATR......

 No i mamy wiosnę:)
U nas w Inowrocławiu rozgościła się chyba już na dobre.
Od paru dni świeci słonko i jest cieplutko aż nabiera się ochoty na pracę.Przez ostatnie parę dni ukulałam trochę kwiatków aby cieszyły oko,wiosenny szal, z którego naprawdę jestem dumna
i trochę tam jeszcze:)





 A tu troszkę potworzyłam z wełną i jedwabiem i taki zadziwiający wyszedł :)


7 komentarzy:

mada pisze...

Piękne te szale - kolorystyka tego rozpartego na fotelu bardzo mi się podoba i następny też ma ciekawe zestawienie kolorów:) widać, ze wiosna dodała Ci sił i tworzysz cuda:)
pozdrawiam ciepło.

agulla pisze...

Czy wiosna dodaje skrzydeł - wydaje mi się , że tak. Cudeńka robisz, gratuluję.

Grazyna pisze...

Slicznosci narobilas!!!

Plastusia pisze...

Ten pierwszy szal bardzo mi się podoba.

Lilafilc pisze...

Bardzo dziękuję za tak milutkie słowa,pozdrawiam Was cieplutko i serdecznie:)

Sabina pisze...

Te prawdziwie wiosenne - w odcieniach zieleni - bardzo mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie.

Lilafilc pisze...

Dziękuję ,milutko mi za każdym razem jak napiszesz parę słów.Również pozdrawiam cieplutko:)