O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

piątek, 11 kwietnia 2014

 Po bardzo krótkiej przerwie witam cieplutko ponownie.
Kilka ostatnich prac,szczególnie moje oczy cieszą poncza:)W różnym zestawieniu kolorków.Jedno w chłodnej tonacji,turkusowo-czarnej z białymi niteczkami lnu i jedwabiu.A drugie ocieplone kolorowymi ,wręcz letnimi kwiatuszkami:)I dwie chusty dzianiny lnianej,w które wfilcowałam drobinki wełenki delikatnej:)Życzę miłego rozgoszczenia się u mnie na blogu.Pozdrawiam i samych dobrych dni życzę :)











7 komentarzy:

Zdolność-tworzenia pisze...

Turkusowo- czarne cudowne. Pięknie się w nim prezentujesz.
Pozdrawiam.

Lilafilc pisze...

Dziękuję ślicznie:)

Bożena pisze...

wszystko super!

Lilafilc pisze...

Dziękuję:)

Alina pisze...

Piękne prace tworzysz. Wiem ile to czasu, siły i wytrwałości potrzeba. Pozdrawiam:) będę zaglądać.

Alina pisze...

Piękne prace tworzysz. Wiem ile to czasu, siły i wytrwałości potrzeba. Pozdrawiam:) będę zaglądać.

Alina pisze...

Lilu...arcydziela zrobilas, nie wiem ktora ladniejsza, nawet nie moge wybrac ulubionej :) To jest fantastyczne,ze mozna stworzyc takie cuda i cieszuc oczy innym...
Serdecznosci sle !