O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

piątek, 3 lutego 2012

 Witam bardzo cieplutko w ten mroźny wieczór.A,że mroźny to na rozgrzewkę postanowiłam się trochę "zafilcować".Muszę się pochwalić,że od tygodnia mam swoją pracownię,a co najważniejsze wymarzony stół,który powstał dzięki cudownym rączkom mojego Rafałka.(Rafałek to mój ukochany mężczyzna).
Pozdrawiam wszystkich miło i zachęcam do pisania meili gdyby ktoś miał jakieś pytania:).


Jedwab z odrobiną czesanki i wielką ilością "serca"...:)



3 komentarze:

Alina pisze...

Powaznie, dostaje zawrotu glowy jakie piekne sa twoje prace!!!!

Anonimowy pisze...

Kurczę, jaka jesteś zdolna!!!!! Ja dopiero zaczynam przygodę z filcowaniem, już mnie nieźle wzięło, a Twoje prace jeszcze dołożyły....Są cudne.

Lilafilc pisze...

Bardzo dziękuję i trzymam kciuki,bo wiem co się czuje jak spod palców wychodzą własne prace.Powodzenia.