O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

sobota, 22 marca 2014

 Dzień dobry:)Wczoraj miałam bardzo miłą okazję być na wiosennych dniach Solankowych w moim miastku .Pokazałam swoje prace i poprowadziłam malutkie warsztaty pokazowe:)Poznałam przemiłe Panie ,dziewczyny,które serdecznie pozdrawiam:)Bardzo miło  spędzone popołudnie.Jak zawsze tam gdzie są ludzie:)


4 komentarze:

mada pisze...

też lubię takie "wyjścia do ludzi"
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Tez tam byłam,filcowanie śni mi się od piątkowej nocy,z niecierpliwością czekam piątkowego popołudnia aby móc samej spróbować...pozdrawiam Beata

Lilafilc pisze...

Beatko cieszę się ,że czujesz tak jak ja .Ja ciągle jestem oczarowana filcowaniem:)Wierzę ,że nasze popołudnie piątkowe będzie bardzo twórcze i miłe.Również pozdrawiam cieplusio:)

Lilafilc pisze...

pozdrawiam ciepło:)