O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

poniedziałek, 18 lutego 2013

 Milutko witam wszystkich co tutaj do mnie zaglądają.Kilka prac,które od dawna czekały na obfotografowanie, w końcu się doczekały.Prace wykonane w Rzadko ostatnio wolnym czasie ale nadal w każdą z nich włożyłam wiele serca.Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do oglądania.Mam nadzieje, że niektóre z nich przypadną wam do gustu.






8 komentarzy:

Ewa Bera pisze...

Wszystkie prace są tak piękne, że nie jestem w stanie napisać która najładniejsza. Piszesz, że masz mało czasu, a przecież to jest takie czasochłonne. Jednak z największym podziwem patrzę na sukienkę, cudo.

Lilafilc pisze...

ooo jak mi miło ,bardzo dziękuję za miły komentarz:)To prawda ,że filcowanie jest czasochłonne i mam na prawdę malutko czasu ostatnio,ale w te wolne chwilę uwielbiam pofilcować.Pozdrawiam ciepło:)

mada pisze...

Podobają mi się wszystkie Twoje prace, ale jak bym miała tym razem wybrać to - szalo - golf z pierwszego zdjęcia w kategorii "koło szyi", i oczywiście sukienka jest bomba !!!
Takie "indiańskie lato" i do tego jeszcze torebka - świetny komplet!
Gratuluję:)

Zdolność-tworzenia pisze...

A mnie przypomina nasze narodowe wełniane pasiaki.
Bardzo fajne i niestandardowe. Gratuluję pomysłu.
Długo nie mogłam zamieszczać komentarzy, bo komputer zablokował mi weryfikację obrazkową, którą masz w komentarzach. Może dzisiaj się uda.
Pozdrawiam.

Lilafilc pisze...

Madunia ,jak zwykle wiele ciepłych słów od Ciebie mam .Dziękuję:)

Lilafilc pisze...

Udało się :)Za co ślicznie dziękuję ,za bardzo ciepłe słowa :)Pozdrawiam serdecznie.

Poddasze Decouart pisze...

Jestem tu przypadkiem,ale będę bywać częściej,bo zachwyciłam się tym,co robisz.Gratuluję pomysłów i wykonania. No, po prostu słów mi brak.Bardzo,bardzo podobają mi się Twoje prace!:)

Lilafilc pisze...

Bardzo mi miło i ślicznie dziękuję za ciepłe słowa,pozdrawiam serdecznie:)