O mnie

Moje zdjęcie
Inowrocław, kujawsko-pomorskie, Poland
Cóż można o sobie napisać?Na pewno coś dobrego,o rodzinie ,swoich pasjach o przyjaciołach:)Bloga prowadzę(dumnie to brzmi,bo ograniczam się do dokładania prac i skrobnięcia paru słów)ale mam go ok 2 lat.Jak widać moją pasją jest filc,filc,filc ,ale chyba ostatnio połknęłam bakcyla na coś innego i pewnie ,a wręcz w to wierzę ,że len zawładnie moim sercem:)Życie prywatne hmmm,mąż ,ukochana osoba ,przyjaciel na dobre i złe,kochanek,cudowna postać ,dobra,czuła i najwrażliwsza jaką znam:)Dziecko-syn ,raz dobrze ,raz żle .Zważywszy wiek 21lat to młody wariatek,ale o dobrym sercu i wrodzonej sprawiedliwości do świata.I to tyle ,tak króciutko:) No i zwierzaki.Kochane ,zwariowane pies -Gustaw i kot-Władysław:)Zapraszam do rozgaszczania się na moim blogu,pozostawiania śladu po sobie.Wszyscy jesteście mile widziani ,bo zostawiacie cząstkę energii po sobie:)

piątek, 13 kwietnia 2012

Po krótkiej przerwie:)

 Dobry wieczór.Trochę sobie pofilcowałam po długiej przerwie(przy okazji pozdrawiam Grażynkę i dziękuję za motywację Grażynko:) ).Głównie natchnęło mnie na kwiaty,ale przy okazji powstał szal z kawałkami bawełny i letnia bluzeczka ufilcowana na gazie bawełnianej z odrobiną jedwabiu.Pozdrawiam wszystkich goszczących na moim blogu i  życzę wszystkiego dobrego:)













7 komentarzy:

Grazyna pisze...

Slicznie ci to wszystko wyszlo!!!Szal cudny, bluzeczka: delikatna,zwiewna.Swietne broszki w komplecie z kolczykami.

Sabina pisze...

Ależ piękny wiosenno-filcowy wysyp! Bluzeczka naj! :) Pozdrawiam serdecznie.

Lilafilc pisze...

Dziękuję Ci ślicznie Grażynko:)

Lilafilc pisze...

Ja również serdecznie i baaardzo cieplutko pozdrawiam i dziękuję Sabuniu za miłe słowa:)

nanunana pisze...

Lilko moja kochana, jesteś moim absolutnym odkryciem, dzięki za wpis na bloga -dzięki niemu Cię odnalazłam. Chyba jesteśmy bardzo pokrewnymi duszami. Nasze prace są w bardzo podobnej kolorystyce.Wkrótce opublikuję zdjęcie bluzeczki bardzo podobnej do twojej białej (czeka na doszycie jedwabnych rękawów). Normalnie jak pozytyw i negatyw...Pozdrawiam serdecznie bardzo.

Lilafilc pisze...

Bardzooooo Ci dziekuję za tak milutkie słowa.No i coś w tym musi być z tym pokrewieństwem dusz:)To prawda ,że używamy kolorów ,a to chyba zależy właśnie od postrzegania śiwata ,a Ty jak widzę jesteś optymistką i baaaardzo cieplutką i serdeczną osobą.Bardzo sie cieszę ,że napisałaś parę słów.Pozdrawiam cieplutko:)

Lady Rottweiler pisze...

Ukłony i szacunek za szal
Jest cudny
Dziękuję za miłe słowa
Cieszę się, że są na tym świecie ludzie, którym zależy na losie braci mniejszych

Pozdrawiam